Tetraplegik • Motor - Strona 2
Strona 2 z 14

Re: Motor

: 20 gru 2011, 20:46
autor: grubson
a to mój zagiczacz rzeczywistości Obrazek

Re: Motor

: 02 sty 2012, 14:30
autor: hornet 900
ja latałem hornetem 900

Re: Motor

: 02 sty 2012, 16:30
autor: grubson
ładny hornet, a to mój hornet 600 też miałem kupować 900 ale trafiła się f4i. Skąd jesteś? jakie uszkodzenie? napisz coś o sobie.

Re: Motor

: 02 sty 2012, 18:07
autor: hornet 900
police koło szczecina th 4-5 sezon zakończyłem w maju 2010 na tym właśnie hornecie tak pół roku po zrobieniu prawka (na szczęście) lub i nie bo jak bym pewnie nie zrobił to latałbym dalej po leśnych dróżkach transalpem HL600V, a tak było prawko to dokupiłem szerszenia żeby nie latac po krzakach i gośc zajechał mi droge z naprzeciwka ja prosto a on w lewo mi wymusił i teraz mam cztery kółka w wózku a tak były 4 w dwóch hondach.

Re: Motor

: 02 sty 2012, 18:11
autor: hornet 900
grubson a cebra też z........... i ten kolorek , miałem na taką chrapke ale fireblade 929 albo 954 i coś taki kolorek i podobny strój pod motorek, a wyszło jak wyszło taką żółta ma koleś 600 a inny czerwona 954, wiertarki te 600.

Re: Motor

: 02 sty 2012, 18:25
autor: grubson
widzę upodobania do motocykli mamy takie same, tez miałem chrapkę na 954, i tez długo bez prawka latałem, i wypadek taki sam,tez na drodze z pierwszeństwem jadąc prosto koleś z naprzeciwka skręcił w lewo jest na I stronie link do filmu z mojego wypadku. mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie ale to wolał bym już na priv ok?

Re: Motor

: 02 sty 2012, 18:29
autor: hornet 900
to dawaj a i tak mi cos te zdjęcia źle wchodza , niby są całe zmniejszam a tu jakoś poobcinane, musze porzeźbić w tym temacie

Re: Motor

: 02 sty 2012, 18:35
autor: grubson
wysłałem, zmniejsz rozdzielczość zdjęć na jakąś mniejszą, transalpik fajny nie do ........... maszyna, widzę że tez hondziarzem jesteś. i pewnie gdyby kasa była to też jakaś africa twin albo transalp stałby w garażu 8)

Re: Motor

: 02 sty 2012, 19:03
autor: hornet 900
no poszło 800 na 600 pikseli i jest git a jak rbiłem takie żeby około 1 mega miały to kicha

Re: Motor

: 02 sty 2012, 19:21
autor: grubson
uuuu aż się lagi ułamały, przewody widzę w stalowym oplocie, torbą o bak nie przyjebałeś? bo to często się zdarza, zostałeś na motocyklu czy ślizgiem poszedłeś? potem tu zajrzę. Lewa w górę! Albo teraz to już powinno się raczej mówić kij w szprychy!

Re: Motor

: 02 sty 2012, 19:32
autor: hornet 900
01.jpg
01.jpg (47.82 KiB) Przejrzano 13690 razy
no tak raczej rozplaszczyłem się na aucie i spadłem jak worek

Re: Motor

: 02 sty 2012, 19:37
autor: hornet 900
04.jpg
04.jpg (48.32 KiB) Przejrzano 13689 razy

Re: Motor

: 02 sty 2012, 19:38
autor: hornet 900
07.jpg
07.jpg (47.32 KiB) Przejrzano 13689 razy

Re: Motor

: 03 sty 2012, 18:22
autor: grubson
przytomności chyba nie straciłeś bo ręka w górze uniesiona. Ja nic nie pamiętam. mam jeszcze jedno pytanie co prawda off topowe ale mówiłeś że trochę dłubiesz w tym temacie. mam a4 po 2003 avant, na ksenonach i mam z nimi problem po zmroku nie ma jazdy strasznie ...... świecą światło jest jakby rozproszone mam wrażenie że świecą za wysoko, po włączeniu system samopoziomujący reaguje podnosi i opuszcza światła jednak jak się dobrze przyjrzeć to światła mrugają lekko, barwa biało niebieska więc raczej się nie wypaliły jeszcze. nie wiesz gdzie może być problem czy wymiana żarników pomoże?

Re: Motor

: 03 sty 2012, 19:01
autor: hornet 900
też mam u siebie w jednej i drugiej ksenonki, w sedanie którym nie jeżdze mam dołożone ale oryginalne z innej audi i lampy mam bardzo czyściutkie takie klarowne klosze ,światło tez dosyć dobre a mam ją pięć lat i palników nie zmieniałem a nie wiadomo jak długo latały wcześniej, oczywiście po akcji ksenon na polskich ścieżkach zabrali mi dowód i sie wkurwiłem i dołożyłem takie zajebiste spryskiwacze na osobnym przycisku i jest git, już mi sie nie chciało rzeźbić z poziomowaniem takim żeby myśleli że jest,choć przełącznik mam ten bez regulacji wyżej niżej. tak jest nawet lepiej bo w mieście se opuszczałem a na trasie w góre i dzida,narazie jest spokój. w drugiej mam klosze troche pożółkłe i słabo dawały prawie jak zwykła żarówa na żółto, dokładnie dwa tygodnie temu zmieniłem tam palniki na jakieś z allegro d2s barwa 6000 i jest klasa lepiej, naturalnie kilka centymetrów podniosłem snop światła i teraz latam tak jak trzeba i nikt nie mruga. palniki tanie jak barszcz bo po 14 zika tak że nawet jak rok poświecą to nic złego. tak że spróbuj od ich wymiany, najgorzej jak wypalone sa i zmatowiałe odbłyśniki ale to juz większa rzeźba.a jak palniki nie pomogą to coś z przetwornicami , ale dwie na raz nie bardzo , te chińskie za 50 zika tez dobrze latają , i podstawa to sprawdzić zasilania na lampy a dokładnie na przetwornice czy nie ma jakiegos spadku. a mruganie to może ci się trzęsą na wolnych jak to w dizlu, dasz 1500 obr i jest git.