CO MYSLICIE? wozek z USA!!

O wózkach i nie tylko.

Moderator: Moderatorzy

Judash

Post autor: Judash »

:!:
Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 17:16 przez Judash, łącznie zmieniany 1 raz.
Spazz

Post autor: Spazz »

Judash pisze:Fakt jest taki Panowie, ze Ja nie bede kupowal wozka za 6k, 8k, czy 12k
No to z mojego rozeznania, jeśli nie kręcą Cię extra dodatki typu koła Spinergy/X-Core, a styknie Ci standardowa konfiguracja wózka ze zwykłymi kołami i z rączkami, to masz z lepszych do wyboru:
- GTM (np. Hammer) - masz szansę zamknąć się w dofinansowaniu NFZ+PCPR,
- Colours (Spazz G) - ok. 5 tys.
- Panthera U2 lekko używana (z prezentacyjnych, które wożą dilerzy do potencjalnych klientów, czasami dla zmyły zwana wystawową :wink: ) - kiedyś mi proponowali za ok. 5 tys., nie wiem, jak to wygląda teraz.
Nie ma co na forum roztrząsać, zadzwoń bezpośrednio do firm - niech Ci przywiozą i zaprezentują.
Gość

Post autor: Gość »

A te ladniejsz kola, to mozna kupic za kase przeznczna na remont wozka chyba?;)
Gość

Post autor: Gość »

Spazz pisze: - Panthera U2 lekko używana (z prezentacyjnych, które wożą dilerzy do potencjalnych klientów, czasami dla zmyły zwana wystawową :wink: ) - kiedyś mi proponowali za ok. 5 tys., nie wiem, jak to wygląda teraz.
Nie ma co na forum roztrząsać, zadzwoń bezpośrednio do firm - niech Ci przywiozą i zaprezentują.

Zaczynacie Panowie od "pleców strony". Ceny są dość wyrównane, a wybierać należy to co najlepsze. Cała ta dyskusja prowadzona przez Spazz jest funta kłaków nie warta :roll:

Pomieszanie z poplątaniem i tyle. Spazz (wózek :wink:) porównany do zwykłego U2 niech się schowa :D Niestety, na cenie (niskiej) się nie jeździ i jak nawet Panthera U2 wyjdzie drożej (a nie musi) to i tak warto.

Panthera Light jest przeznaczona dla osób, które same, aktywnie używają wózka i nikt nigdy nie projektował do niej rączek - bo to by było TOTALNE NIEPROZUMIENIE. Te pseudonaukowe wywody, że to niby z tego powodu Panthera Light nie jest w pełni funkcjonalna świadczą o całkowitym braku kompetencji autora. Ponadto warto zauważyć, że kolega świetnie się rozwija - niedawno pisał "ja tylko dwa posty..." a teraz to już expert rynku całą gębą 8) :wink:

I zawsze mu wychodzi albo kolorsik albo TM a może jednak GTM - gramy na dwa fronty??

:wink:
Gość

Post autor: Gość »

Spazz pisze: Tak się składa, że próbowałem oba wózki i wrażenia mam dokładnie odwrotne. Może oprócz poręczności w załadunku, bo pod tym względem oba były takie sobie, nie ma to jak rama typu L.
Poczytaj kolego trochę to forum i forum FAR to się dowiesz, że rama typu L jest kiepska do załadunku. Podobnie kolorsy - mają taką konstrukcje ramy, że słabo się mieszczą. To gołym okiem widać - widocznie w stanach się tym nie przejmują bo mają inne bryki :)
Judash

Post autor: Judash »

:!:
Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 17:17 przez Judash, łącznie zmieniany 1 raz.
Spazz

Post autor: Spazz »

Wcale nie twierdziłem, że Spazza się łatwiej chowa (ale też problemu z tym nie mam), Spazz wcale nie ma ramy "L"! A wybrałem go z innych powodów niż łatwość chowania do samochodu. M.in. z takiego, że wykręcam nim z łatwością w takich miejscach, w których Panthera by się zaklinowała. I jeszcze z wielu innych względów. Mniejsza z tym, nie chcę się kłócić, który lepszy, bo to jest bajka handlarzy Panthery - ja mam na to zwis, ważne, że jestem przekonany, który jest lepszy dla mnie. A wracając do wkładania do samochodu, to mnie się lepiej wkładało GTMa niż Pantherę, więc mnie akurat te wszystkie dwie :twisted: opinie na ten temat na forum FAR dziwią.

A jeśli już jesteśmy przy forum FAR, to proponuję zapoznać się z tym wątkiem: http://www.far.org.pl/forum/viewtopic.php?id=437&p=1
Zwłaszcza dyskusja pana z GTM z niejakim Portaflyerem (vel Rozbawiony :wink: ) i ze 2-3 ostatnie strony tego wątku. Ciekawy obraz z tego wychodzi m.in. na temat "lepszości" Panthery i jej - podobno - "uwielbienia" przez instruktorów FAR. To tak na marginesie, jeśli chodzi o internetową propagandę tej firmy.
Panthera Light jest przeznaczona dla osób, które same, aktywnie używają wózka i nikt nigdy nie projektował do niej rączek - bo to by było TOTALNE NIEPROZUMIENIE. Te pseudonaukowe wywody, że to niby z tego powodu Panthera Light nie jest w pełni funkcjonalna świadczą o całkowitym braku kompetencji autora.
Tak, tak... Ja wiem... I tak się cieszę, że nie usłyszałem, żebym sobie od razu elektryka kupił, skoro śmiałem o tych rączkach nadmienić przy aktywnym wózku :wink: Tylko że prawda jest taka, że jeśli to ma być jedyny wózek, to dość mocne ograniczenie w dostępności różnych miejsc jest, niestety. Przynajmniej jeśli chodzi o tetra, bo para może aż tak tego nie odczuje. I nie miał to być z mej strony wywód ani naukowy, ani pseudonaukowy, tylko praktyczna uwaga. A co do kompetencji, to odsyłam ponownie do linka podanego wyżej, gdzie mają możliwość wymienić poglądy na temat technologii kompetentni ludzie z GTM i Panthery. Nie będę się wypowiadał, kto tam bledziutko wypada i unika meritum, każdy może sam ocenić.
I zawsze mu wychodzi albo kolorsik albo TM a może jednak GTM - gramy na dwa fronty?
Co jest oczywiście niezgodne z oficjalną linią partii :wink:
Panthera jest dobrym wózkiem. To chciałeś usłyszeć? Naprawdę tak uważam. Ale nie jest jedynym dobrym wózkiem aktywnym dostępnym w Polsce. Dlatego mierzi mnie jej nachalny marketing internetowy (chyba się go uczyli od spamerów sprzedających wiagrę). Tak jakby była bezkonkurencyjna. A nie jest. Zdecydowanie nie jest. I to wszystko w tej sprawie. Już milknę, możecie się bawić dalej w swojej marketingowej piaskownicy.

Judash, ja nie wiem, ile jest Spazzów w Polsce. Całkiem możliwe, że nawet mniej niż 10 :) To nie jest najlepszy wózek Coloursa. Jakbym miał kasę, to bym wziął inny, i akurat wcale nie Zephyra. Ale jak na moje hardcorowe użytkowanie terenowe, to Spazz spisuje się na razie bardzo dobrze.

A co robi Papis, to nie mam pojęcia, bo faceta nie znam. Nie wiem nawet, czy to on przeszedł do Alu Rehab, wiem tylko, że się odbył taki transfer personalny.
Rozbawiony
papla
Posty: 154
Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00

Post autor: Rozbawiony »

No i nam się kolega obraził. Ale, jak znam życie (marketingowca) pojawi się pod nickiem np. Boing 8) 8)

Znowu sporo zamieszania i dziwnych informacji w tym poście.
To przecież Spazz napisał, że rama L jest najlepsza do załadunku, a ja wcale nie pisałem o tym, że ta rama występuje w którymkolwiek z omawianych wózków :shock: Pisałem o tym, że Panterki łatwiej się ładują i tyle. Z pewnością Panthera U2 lepiej manewruje od Twojego wózka, ALE ZAWSZE można ją tak ustawić, że wyjdzie gorzej. Tylko czy to o to chodzi?

Reszta to "odsmażane kotlety", trochę emocji "obrażonego Kazia" i ploteczki z naszego grajdołka.

Nie ma o czym pisać

:)

Pozdrawiam,
R
Spazz

Post autor: Spazz »

Rozbawiony pisze:No i nam się kolega obraził.
Nie no, nie pochlebiaj sobie :) Żeby się móc na kogoś obrazić, musiałbym czyjeś działania uważać za ważne dla mnie, a tak nie jest. Nie obraziłem się, forum czytam sobie dalej, bo się ciekawe wątki zdarzają, tylko nie chce mi się już postów więcej tłuc na temat lepszości (a raczej: nielepszości) jednego wózka nad drugim, bo po prostu nie mam ku temu motywacji finansowej jak Ty - ani GTM, ani Colours nie chcą mi za to płacić, więc pod tym względem niewątpliwą przewagę ma Pantera nad konkurencją :wink:
Z pewnością Panthera U2 lepiej manewruje od Twojego wózka
Kiedy siedziałeś na moim wózku? :shock:
Gość

Post autor: Gość »

Z całą pewnością rama typu L frame po zdjęciu duzych kół jest łatwiejsza do zapakowania i zajmuje mniej miejsca niż ta choćby Panthery.
Co do U2 przedstawię koszta bo kolega kupuje, Apco powiedziało, że boczki + rączki to ok 8500 tyś , więc nie żadne 5 tyś !! Dwa uważam że U2 light jest źle zaprojektowany , że nie może mieć rączek chyba, że ktoś jeździ i jak jest duża górka której nie można ominąc wstanie i sam sobie wepchnie go na góre, bo podjerzewam, że niejeden paras nawet nie wjechałby wszędzie i są mu bardzo wygodne rączki, których nie mozna zamontować w U2 Light. Jesli chodzi o tetra to z kolei czemu przy wózku nie napisali U2 light nie dla tetra bo żaden tetra nie poradzi sobie bez rączek choćby nie wiem jak silny będzie miał sytuacje , że one będą potrzebne, to jeden z mankamentów U2 light czy taki banalny wg mnie bardzo ważny o którym się wogle nie wspomina i nie mówi dopiero Spazz odkrył tę kartkę chociaż też o tym było mi wiadomo. To tak na marginesie cudowności we wszystkim wózka Panthera, a czego jeszcze nie wiemy??
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze:Z całą pewnością rama typu L frame po zdjęciu duzych kół jest łatwiejsza do zapakowania i zajmuje mniej miejsca niż ta choćby Panthery.
No jasne, ludzie którzy jeżdża na ramie L i sami piszą, że jest nieporęczna i obija im auta - zwyczajnie kłamią :wink:
Anonymous pisze: Co do U2 przedstawię koszta bo kolega kupuje, Apco powiedziało, że boczki + rączki to ok 8500 tyś , więc nie żadne 5 tyś !!
To przypomina tekst "tato, a Marcin powiedział"
Wszystko zależy od konfiguracji. Za 8500 to tu ktoś pisał, że i Pantherę Light się kupi :D. Trzeba pytać i zawsze się da dogadać
Anonymous pisze: Dwa uważam że U2 light jest źle zaprojektowany , że nie może mieć rączek


Tak się może wydawać komuś, kto nie rozumie koncepcji tego wózka.
Na tym forum było już wyjaśniane, że Panthera Light to nie jest wózek dla każdego, a i nawet cytowano stosowny link. Podam go jeszcze raz:

http://www.panthera.se/jamnews/documents/05-4-eng.pdf

Jest tu wyraźnie napisane dla kogo konkretnie ten model jest przeznaczony. Wielu tetra, którzy dobrze opanowali wózek, bardzo sobie Lighta chwali.
Krótko mówiąc: Dziwię się Twojemu zdziwieniu :roll:

Anonymous pisze: To tak na marginesie cudowności we wszystkim wózka Panthera, a czego jeszcze nie wiemy??


Pewnie jeszcze wielu pozytywnych rzeczy :lol:
Panthera zyskuje przy bliższym poznaniu :wink:

pzdr
Gość

Post autor: Gość »

żaden U2 light tylko skoro jest napisen że ma rączki i boczki to jasne że to najzwyklejsze U2, co do obijania ramy typu L frame to gdzie się ona ma Tobie obijać skoro ma ksztal jak polozysz na siedzeni jak człowiek , obrazowiej to przedstawiając góra to nasz tyłek , dół nogi- skoro się obija to Ty też obijasz w samochodzie i wszyscy ludzie ktorzy jeżdżą samochodami bo z tego wynika że tak. Druga zaleta L to fakt, że podjżeciu i zapoaknowaniu do bagażnika jesli nie jedziesz sam to zajmie na pewno mniej miesca, niż tysiące dodatkowych rurek i jeszcze raz , na stronie Panthery nie mnawet ceny żadnej i dla każdego jest inna, bo zadzwonisz do GTM-a, Kaleb-a powiedzą, że hammer czy set wersja podstawowa tyle + to tyle to tyle a tu nikt nie zna nawet postawoeje ceny tzw golasa panthera ani S2, Us ani U2 light to jest ciekawostka, dla każdego inna, a jak tak to bardzo fajna firma:)
Gość

Post autor: Gość »

Sorry za litrówki ale spieszy mi się, ale niestety jak poczytasz wszystkie posty to cena Panthery jest wielkim TABU :!: , zastanawia mnie to z jakiego powodu i dlaczego nie mozna dowiedzieć się od Ciebie choćby rozbawiony. U2 dla znajmoego glas powiedzieli 6,5 - 7 tys nic nie rozumiem bierze nowe U2 to jak może tyle a może tlye ? Dla mnie to bardzo skomplikowane, zadzwoń do jak napisałeś Volvo i zapytaj o model taki a taki , golasa ciekawe czy powiedzą między.... nie sądzę rozbawiony i to najmniej mi się podoba w Apco, inni może cen też nie mają, ale jak zadzwonisz wiesz i zawsze jest taka sama chyba że dostaniesz potem upust a tu nawet nie dowiesz się o golasa. a na marinesie to juz paranoja że niby teraz przekazaniu dla J. √Ö≈°witaja wózka przeszkodziło √Ö≈°więto Zmarłych, polskim forimą zawsze coś przeszkadza. Niech Apco przestanie się bawić i z nami i nim w ciuciu babkę i odkryje karty. Niech zamieści ceny tych cholernych wózków przy każdym czy to tak wiele? jak u mieli jakąś stronę zrobić , to nie problem dopisać ceny, i nie pisz o zmianach waluty co do PLN bo to jest śmieszne, a jesli już chcą bazować na czymś tak absurdalnym to niech napiszą w szwedzkiej koronie i napiszą że waha się w zależności od tego jaką ona osiąga cenę w danym dniu zamówienia - takie trudne?/ chyba że się nie chce, to już inna sprawa i wtedy nie ma juz co pisać i dedukować :)
Spazz

Post autor: Spazz »

Spazz pisze:- GTM (np. Hammer) - masz szansę zamknąć się w dofinansowaniu NFZ+PCPR
Gwoli sprawiedliwości chcę się poprawić, bo się zapędziłem - akurat projektowany indywidualnie Hammer GTMa kosztuje w standardzie ok. 7 tys.
Gość

Post autor: Gość »

Gola Panthera S2 rozm. 39 6.400 ;)..dla starych klientow upust 5% ;).
ODPOWIEDZ