Wózek aktywny, dla mnie

O wózkach i nie tylko.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mantis
gaduła
Posty: 222
Rejestracja: 26 gru 2005, 01:42
Lokalizacja: Pozna?

Post autor: Mantis »

Myśląc colours miałem na myśli właśnie boinga bo ma też amortyzatory podobnie jak R33 tylko że z tego co kojażę to dwa niezależne a nie jeden centralny.

co do Panthery to jak gdzieś już pisałem wózek ok ale ta firma nic nowego nie wymysla tylko odgrzewa kotlety i odcina kupony. Nie mówię że taki kuschall to ah i oh ale np R33 z swoją amortyzacją wnosi całkiem coś nowego w porównaniu do K4

a panthery jedna do drugiej podobna tylko albo podnózki ma inne albo jakimś innym szczegółem się różni.

Uważam że GTM też spoczywa na laurach bo są na rynku już jakieś chyba ze 3-5 lat i ugruntowali swoją pozycję bijąc jakością świdniki czy remusy i zadając kłam że co polskie to do d... Ale też żadnego nowego projektu nie widać.

Ja porównuję to do motoryzacji tam co jakieś 4 lata to jest jakis calkiem nowy model a zwykłe auta po 2 latach mają jakiś lifting.

Ja jakbym widział wózek z szybką regulacją kąta kół (tak jak w K$ belka vario) i do tego z amortyzajć i ramą w kształcie L i cenie około 4-5 tys. to byłoby dla mnie nie istotne czy jest polski czy z tajwanu bo spełniałby moje założenia. Ale nikt takiego czegoś w polsce nie robi.
Zapraszam na portal tylko dla osób na wózkach założony i prowadzony przeze mnie http://www.wozkowicze.pl
Awatar użytkownika
jeycam
gawędziarz
Posty: 50
Rejestracja: 19 kwie 2008, 12:37
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: jeycam »

Mi osobiscie R33 sie podoba, ale jak w ogole sprawdza sie tamtejszy amortyzator i co on daje?:P I jak z gwarancja?
Awatar użytkownika
Mantis
gaduła
Posty: 222
Rejestracja: 26 gru 2005, 01:42
Lokalizacja: Pozna?

Post autor: Mantis »

Jak się sprawdza i jaka gwarancja to już trzeba pytać sprzedawców a co daje? Jak każdy amor w wózku odciąża kręgosłup szczególnie przy zjazdach z krawężników, schodów itp.
Zapraszam na portal tylko dla osób na wózkach założony i prowadzony przeze mnie http://www.wozkowicze.pl
Gość

Post autor: Gość »

Mantis pisze:Jak się sprawdza i jaka gwarancja to już trzeba pytać sprzedawców a co daje? Jak każdy amor w wózku odciąża kręgosłup szczególnie przy zjazdach z krawężników, schodów itp.
Mantis pisz o swoim kaszelku, a panterki nie tykaj :wink:
W życiu swoim nie oddam mojej U2 za tę kupę sprężyn i amortyzatorów - za dużo "żelastwa" w R33 I Boingu - to dęte bajery dla naiwnych. A na kolorowych szmatkach i świecących sprężynkach się nie jeździ....
Jak już piszesz o autach to Panthera Light jest jak Mc Laren F1 wśród tych taczek :P 8)

To ja pisałem Rozbawiony
latarnik

Post autor: latarnik »

Ja widziałbym to tak:
- Kuschall
plusy: świetnie się siedzi (najlepiej ze wszystkich wózków), ma belkę Vario, czyli coś czego nie mają inne wózki
minusy: waga, cena (najdroższy)
średnio : jeżdzi się troszeczkę tylko lepiej niż średnio

- GTM
plusy : waga
minusy : tapicerka
średnio : jeżdzi się

- Panthera
plusy : jazda, tapicerka
minusy: siedzi się fatalnie
średnio: -----

To moje subiektywne odczucia, więc komuś innemu może coś innego pasować, a coś innego nie pasować.
Awatar użytkownika
Mantis
gaduła
Posty: 222
Rejestracja: 26 gru 2005, 01:42
Lokalizacja: Pozna?

Post autor: Mantis »

minusy: waga, cena (najdroższy)
ale co z tą wagą? Mi się wydaje leciutki? Co do ceny zgadzam się w 100% powinien być o połowę tańszy.

A co co panterki to nie maclaren F1 ale chyba royce royce ... od kilkudziesięciu lat taki sam wygląd (no panterka od kilkunastu).

żeby była jasność mnie do kuschalla przekonała belka vario i nadal jestem zadowolony i wiem że było warto mimo że akurat teraz zmieniłem styl życia

Kiedyś jeździłem autobusami i łaziłem po różnych knajpkach (wąskie drzwi itp) a teraz jeżdżę samochodem i wyjeżdżam w podróże też pociągiem itp.

Piszę to bo ciekawostka że sprawdza się w różnych warunkach.
Zapraszam na portal tylko dla osób na wózkach założony i prowadzony przeze mnie http://www.wozkowicze.pl
latarnik

Post autor: latarnik »

Moim zdaniem waga Kuschalla jest minusem , gdyż z tych trzech rozpatrywanych wózków właśnie Kuschall jest najcięższy.
GTM - najlższejszy
Pantherka - średnia
Kuschall - najcięższy

Oczywiście to też zależy od wyposażenia ale ja odniosłem się do "surowego" stanu.
O ile stan siedzenia jest subiektywny to waga jest jednak obiektywną cechą.
Gość

Post autor: Gość »

latarnik pisze:Moim zdaniem waga Kuschalla jest minusem , gdyż z tych trzech rozpatrywanych wózków właśnie Kuschall jest najcięższy.
GTM - najlższejszy
Pantherka - średnia
Kuschall - najcięższy

Oczywiście to też zależy od wyposażenia ale ja odniosłem się do "surowego" stanu.
O ile stan siedzenia jest subiektywny to waga jest jednak obiektywną cechą.
Malutkie sprostowanko: Panthera Light JEST NAJLżEJSZA z tych wózków i oczywiście najwygodniejsza do jazdy (długotrwałe i leniwe siedzenie zalecam na kanapie, lub fotelu - wózek ma JEźDZIć) :lol:

Pozdrawiam,
R
latarnik

Post autor: latarnik »

Nie zgadzam sie. Panthera jest cięższa. Oto dowód.
GTM 3,5 kg
http://www.gtmmobil.com.pl/hammer.htm

Panthera 4,8 kg.
http://www.apco.com.pl/apco/produkty.ph ... _produkt=7

Oczywiście bez wyposażenia ale wyposażenia możemy zmieniać dowolnie i w GTM i w wózku Panthera.

Ja napisałem, że na Pantherce się źle siedzi (pisałem o mnie) ale dobrze jeżdzi (jedno nie wyklucza drugiego), więc chyba albo nie zrozumiałeś albo nie doczytałeś.
Pozdrawiam
Rozbawiony
papla
Posty: 154
Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00

Post autor: Rozbawiony »

latarnik pisze:Nie zgadzam sie. Panthera jest cięższa. Oto dowód.
GTM 3,5 kg
To jest żaden dowód tylko manipulacja danymi :lol: :lol: :lol:
To jest waga samej ramy GTH Hammer, a do porówania wybrałeś zwykłe U2
W praktyce najlżejszy Hammer "do jazdy" waży ca. 7,5 kg a Panthera Light 6,4 kg. sAMA RAMA panterki light 3,484

http://www.panthera.se/

Przy czym Hammer jest robiony na miarę - czyli prawie "0" REGULACJI.
Dobrze Cię zrozumiałem - tylko wybrane przez Ciebie kryteria są błędne. Siedzenie panterki zapewnia optimum ergonomii napędu i komfortu siedzenia i to tyle.

Pozdrawiam,
R
latarnik

Post autor: latarnik »

Siedzenie jest odczuciem subiektywnym - mnie osobiście się siedzi niewygodnie - to, że w odczuciu sprzedawców ma zapewnić komfort to nie znaczy, że go zapewnia, przynajmniej w moim przypadku nie zapewnia. Jeżdzi się bardzo, bardzo dobrze ( mnie najlepiej z wózków), w tym zgoda.

Chassit på bilden v√¢ÀÜ≈°√É‚Ä∞√Ǭ¨√Ǭßger 3.484 gram - nie wiem co to znaczy.
Na angielskiej stronie jest napisane, że waga podwozia wynosi 3,484 gram ale nie napisano, czy całego czy tej częsci która jest na zdjęciu.
Jak słusznie napisałeś danymi sie manipuluje więc wyciągnij sobie wnioski.
W linku , który podałem jest rozróznienie
- waga całkowita 8,3
- waga transportowa 4,8
t0 co to 4,8 ma oznaczać według Ciebie?

Żeby była jasność - uwazam że trzy wymienione wózki Kuschall, GTM i Panthara są na takim samym poziomie - żaden nie jest ani lepszy ani gorszy, każdy ma jakąś cechę, którą bije przeciwników i cechę gorszą.
A ty widze , że jesteś jakimś przedstawicielem handlowym i gotów jestes dla Pantherki zabić:)
Rozbawiony
papla
Posty: 154
Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00

Post autor: Rozbawiony »

latarnik pisze:Siedzenie jest odczuciem subiektywnym - mnie osobiście się siedzi niewygodnie - to, że w odczuciu sprzedawców ma zapewnić komfort to nie znaczy, że go zapewnia, przynajmniej w moim przypadku nie zapewnia. Jeżdzi się bardzo, bardzo dobrze ( mnie najlepiej z wózków), w tym zgoda....
:shock: :shock: :shock:
Co Ty wypisujesz - zabić - przykładaj właściwą miarę do właściwych rzeczy. :P
Jakbyś trochę dłużej był na tym forum, to byś takich banialuk nie wypisywał. Taka dyskusja była już parę razy tu toczona i to pod różnymi nikami. Czyżby naganiacze? Oczywiście nie mam na myśli Ciebie :?
A teraz dużymi literami PANTHERA LIGHT TO NIE TO SAMO CO U2. Dotarło? Na polskiej stronie masz dane U2 a na szwedzkiej Light. Ja i tak nie opieram się na tych danych tylko na pomiarach wagi. Co do poziomu wózków to możesz już śmiało iść do kasy GTM po premię :roll: :roll:
Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz (dotykałeś kiedyś U2 LIGHT? hm?)? Do wygłaszania takich opinii oczywiście masz prawo jak każdy, ale wybacz nie są to opinie miarodajne bo nie masz do nich rzetelnych podstaw.

TO Są RóżNE WóZKI!!!.


Pozdrawiam,
R.
latarnik

Post autor: latarnik »

Rozróżniam Panthere U2 I U2 Light. Gdybyś przynajmniej spróbował bezinteresownie ( co w przypadku przedstawicieli jest niełatwe) przeanalizować mój post to zobaczyłbyś , że napisałem Panthera bez wyróżniania grupy, tak jak w Kuschalu nie wyróżniłem grupy ani w GTM,
chociaz zdaję sobie sprawę , że takie są. Uogólnienia są niestety niezbędne nawet na gruncie nominalizmu.
Nie podałem linka do Panthery Light, ponieważ otwórzyłem pierwszą stronę a na niej Light po prostu nie było, więc i tak wybrałem model najlżejszy.
Z drugiej strony dlaczego w odpowiedzi na mój post, w którym nie wyróżniłem grupy podajesz model najlżejszy? Dlaczego nie podałeś wagi np. S2????? W końcu to , a przynajmniej mają być posty który komuś zainteresowanemu maja pomóc , a nie WYMUSIć wybór - nieprawdaż?
Nawet wypośrodkowując stanowisko , nawet gdybyś twoje stanowisko było adekwatne do rzeczywistości to przy moim uogólnieniu na 4 wózki (u2, u2light, S2, S2 Swing)tylko 1 byłby, podkreślam BY√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£BY lzejszy, co i tak w stosunku 3 na 1 tylko ugruntowuje moje stanowisko.
Podałeś stronę na której napisano, że PODWOZIE "chassis" waży 3,4 kg.
Tylko kolego jak zauważyłeś z opisu nieraz nie można niczego wnioskować. Myśle, że pisząc podwozie mieli na myśli ramę bez tapicerki (ciężkiej) i podnóżka, to by się zgadzało bo tak się składa, że miałem w ręku i GTM I Pantherkę Light - przynajmniej ramy tych wózków i chyba mi ręka na Panthercę zaciążyła, bo dla mnie była cięższa. Jakoś nie wpadłem na pomysł , żeby je ważyć:)Twoje stanowisko jest dla mnie zresztą kuriozum ponieważ jesteś 1 człowiekiem który twierdzi że Panthera jest lżejsza.
Bardzo mi przykro , że nie potyrafisz spojrzeć na drugiego człowieka nie uzywając swojego materialistycznego światopoglądu. W odróżnieniu od Ciebie nie biorę kasy ani od Kuschalla, ani od Panthery ani od GTM , a ponieważ ludzie twojego pokroju maja wyrażna tendencję do omijaniu wypowiedzi które nie pasuja im do łatki jaką chcą przypiąc adwersarzowi podkreślam jeszcze raz . UWAŻAM, ŻE PANTHERA, KUSCHALL I GTM SĄ W√¢ÀÜ≈°√É‚Ä∞√¢‚Ǩ≈°√É‚Äû√ɬ∫ZKAMI NA TAKIM SAMUM POZIOMIE.
Pozdrawiam. Mimo wszystko życze wielu sprzedanych Panther.
Rozbawiony
papla
Posty: 154
Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00

Post autor: Rozbawiony »

latarnik pisze:.
Ta dyskusja jest jałowa :lol: 8) Nie sprzedaję Panther. Twój sposób porównywania wózków - średnie wagi z różnych modeli etc. (może jeszcze ważone) to czyste brednie. Porównywałeś Hammera z U2, a tutaj KAżDY Ci powie, że to nie ta sama półka. Odpowiednikiem Hammera (w sensie segmentu rynku i to też nie do końca) jest Panthera Light. Na temat faktów nie będę dyskutował. Weź wagę i zważ.

Ktoś Ci nieźle zamącił w głowie kolego
:roll:

Pozdrawiam,
R.
latarnik

Post autor: latarnik »

Jak napisałem już wyżej uogólnienią sa niezbędne przynajmniej na gruncie języka. Nie miałem intencji opisywania kazdego modelu chciałem PRZEJ√Ö≈°ć Z ILO√Ö≈°CI W JAKO√Ö≈°ć (mam nadzieje że zrozumiesz co to znaczy).
Napisałeś , że to nie ta sama klasa - co to znaczy? Że dobierasz zawsze w pary modele , gdzie wiedzie Panthera:)
Może zaspokoisz moją ciekawość i podasz kryteria segmentacji rynku i oczywiście uzasadnisz parę Hammer, u2 Light.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ