naprawa wózka

O wózkach i nie tylko.

Moderator: Moderatorzy

Gość

Post autor: Gość »

Gość ninka pisze:Ja kupowałam w Kalebie, oponki i wymieniałam przednie kółka.
Zadzwoń do nich tel.022-423-35-46, albo puść mejla. Wiem też we prowadzą sprzedaż wysylkową

dziękuje a możesz podac mi adres ich stronki :)
Gość

Post autor: Gość »

już tu pisałam gdzie podajecie linki, ale stronkę mają po niemiecku. Sądzę jednak, że poradzę sobie.
Dzięki, choć i ja na allegro to też znalazłam :P :P :P :P
W Apco po prostu po złożeniu zamówienia zbankrutować można, wiedzę mają zerową, strona tylko szwedzka, czy tylko ja mam takie odczucia???
Wiecznie nic nie wiedzą, dają najwyższe ceny, czasem bąkną o czymś tańszym...nienawidzę tam dzwonić...a możne się mylę??? Ale ja juz tyle lat jeżdżę na wózku a tam jakaś nie wiem komuna czy co, wiecznie nikt nic nie wie a jak składam zamówienie zwyczajnie olewają, zapominają i spokojnie sie potem wypierają.
masakra wrr
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze:... a jak składam zamówienie zwyczajnie olewają, zapominają i spokojnie sie potem wypierają.
masakra wrr
Widocznie trafiłaś na listę "trudnych klientów" :D :D :D
W każdej firmie istnieje taka lista. Jest jedna rada ... jeśli coś potrzebujesz z ich asortymentu kupuj w firmach do których dostarczają swój towar i nie zawracaj im głowy jakiś czas. Jak będą promocje sami się odezwą
8)
Gość

Post autor: Gość »

trudnych klientów supe, za to ze kupiłam u nich trzy wózki i pełno asortymentu, tyle, ze zawsze przysyłali mi to, czego nie zamawiałam, wiec dostawało im się.
Podaj mi proszę firmy, do których dostarczają swój towar, bo tego mi na pewno nie powiedzą a ich polska strona leży -od lat. Nic na niej nie ma.
Gość

Post autor: Gość »

Z tego co wiadac to na stronie Apco nic nie ma, a w firmie na 100% ich klientow to 99% jest niezadowolnych bo zostalo potraktowanych w ten sam sposob, to chyba maja sama czarna liste. Tam powiini granat wrzucic, a nie wiem po co oni istenija, ktos inny powienien czy Kaleb czy GTM czy ktokolwiek inny podpisac umowe na sprzedaz tych wozkow, bo w Apco to nie wiadomo co robia, ile co kosztuje, ciagle migania bo to korona szwedzka, to do jasnej anielki niech napisza cene w koronach, a my durni nie jestesmy i sobie najzwyczajniej po kursie przeliczymy, a nie ze z rekawa sa podawane te ceny, o 11 rano tyl, a o 11,15 juz inaczej bo kto inny odbierze bo cos, tam a najlepiej jest z wozkami, te ceny nawet kazde S2 iaczej w podstawowej wersji dla kazdego kosztuje, Smiechu warte , a tak a propos:
Ciekawe czy szefostwo Pathery wie, jak i co sie dzieiej i jak firma Apco psuje reputacje swoja postawa wobec klientow czyli - olweatorstwo na calej linii tak znanej od lat na swiecie firmie :!:
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze:Z tego co wiadac to na stronie Apco nic nie ma, a w firmie na 100% ich klientow to 99% jest niezadowolnych bo zostalo potraktowanych w ten sam sposob, to chyba maja sama czarna liste. Tam powiini granat wrzucic, a nie wiem po co oni istenija, ktos inny powienien czy Kaleb czy GTM czy ktokolwiek inny podpisac umowe na sprzedaz tych wozkow, bo w Apco to nie wiadomo co robia, ile co kosztuje, ciagle migania bo to korona szwedzka, to do jasnej anielki niech napisza cene w koronach, a my durni nie jestesmy i sobie najzwyczajniej po kursie przeliczymy, a nie ze z rekawa sa podawane te ceny, o 11 rano tyl, a o 11,15 juz inaczej bo kto inny odbierze bo cos, tam a najlepiej jest z wozkami, te ceny nawet kazde S2 iaczej w podstawowej wersji dla kazdego kosztuje, Smiechu warte , a tak a propos:
Ciekawe czy szefostwo Pathery wie, jak i co sie dzieiej i jak firma Apco psuje reputacje swoja postawa wobec klientow czyli - olweatorstwo na calej linii tak znanej od lat na swiecie firmie :!:

święte słowa, zamówiłam poduszkę rozmiar 36, zwykła, 2,5 cm. Dostałam 5cm, narazili mnie n a koszty zwrotu. Drugą wysłali taką, że po wypraniu pokrowca i wkładaniu go na poduszkę pękła na pół :)

Rewelacja, a ile nerwów.
W tym roku dowiedziałam się, że mają takie same tańsze poduszki, bo ta kosztowała mnie około 300zł. Ale dowiaduję się że wow są polskie po 150zł, ale CYTUJę:"nie warto brać polskiej".
Pytam po ile łożyska. Myślała długo i powiedziała 15zł szwedzkie, 8zł polskie, ale nie radze brać polskich. :lol:
Wzięłam te Szwedzkie, ale łaskawie Pani zapomniała dodać, że do jednego kółka wchodzą po dwa łożyska, bo to z przodu. Zadzwoniłam i powiedziałam jej, a ona powiedziała, a bo ja myślałam, że pani chce na jedno koło łożysko. Odkąd pamiętam kłamią, a jak mam tam zadzwonić, ręce opadają.
Tylko gdzie szukać części jak nie tam???
Tam wszystkie rozmiary są przecież raczej nietypowe.
Ale fakt opony od dawna i dętki kupuję gdzie popadnie.
Gość

Post autor: Gość »

Wiesz co? A może powinnaś zmienić forum? Tyle nieszczęścia na raz.
Mam świetne rozwiązanie :D Zmień firmę wózek i nigdy już nie bierz Panthery. Polecam GTM :wink: Tu Ci zawsze wszystko idealnie będzie pasowało. Liczba łożysk w kółkach, ceny i żaden pokrowiec nie pęknie na pół po praniu.
Co za bzdury :roll:
go?

Post autor: go? »

łożyska do kółek przednich są takie same jak do kółek w rolkach, ja kupuję w sklepie sportowym - komplet kilkanaście sztuk wychodzi taniej niż para w Apco

do tego roku byłem zadowolony z obsługi Apco - teraz niestety to się zmieniło
widzę, że nie tylko ja jestem niezadowolony ... przykre
szczególnie, że wózki te są bardzo drogie - a jakość wykonania i obsługi spada
następnego wózka raczej nie kupię w Apco
Gość

Post autor: Gość »

jesli dalej Apco tak bedzie dzialalo, ze cennik jest nieznany to trzeba interweniowac do Szwecji, bo nie mozna wystawiac przeciez produktow na sprzdaz bez podania ich ceny, a dwa kazdemu podawac inna.
Ja nie wiem ale ludzie w Apco zachowuje sie jak za komuny" czy sie stoi czy sie lezy to kazdemu sie nalezy" Wiele jest nowych takze polskich wozkow ktre moga konkurowac pod kazdym wzgledem od wizualnego do cenowego z tymi pantery czy to S2, U2, U2 light. Ona chyba wszystkie zatrzymaly sie w czasie, tak jak i sprzedawcy w Apco, ktorzy robia co chca. ja proponuje wystosowac list do Pathery w Szweacji celelm powidmienia ich w jaki sposob Polacy sa obslugiwani przez firme ktore sprzedaje ich wozki, jak zle wplywa na impage calej firmy Pantera, trzeba naisac aby wycenili wszystko i podali w koronach skro nie ptrfaia w zlotowkach. na tej stronie nic nie ma tylko klika dziwnych zdjec i kontakt, ze jesli sie dodzwonisz to bedzie to graniczylo z cudem, a jak bedziesz nalegac to przestana odbierac, to nic, ze wozek 2 miesiace robia, a poduszki naprawiaja miesiac i na gwarancji kaza za odeslanie i sklejenie sobie placic. Przeciez to absurd. tak dalej , a Apco nie bedzie, wtedy wiele osob przestanie tracic nerwy, moze ktos inny zajmie sie solidnie sprzedaza tych wozkow dla chetnych i bedzie cenowo wszystko jasne, a po telefonie juz tym bardziej. Przeciez oni dobrze prezentacji nie potrafia zrobic. Jak mozna sprzedac komus wymierzony przez przedstawiciela wozek na 39 cm siedzisko, a przyslac to njawezsze nie wiem 35 chyba. Co to za pomylka, to zenada, a nie pomylka. Na ten wozek waski , ktory mial byc dobry , w wersji podstawowej czekal 1,5 miesiaca , a na prawidlowy kolejne poltora. razem 3 miesiace zajela apco sprowadzenie odpowiedniego wozka i nawet zadnego przepraszam , pocaluj sie w d.... Jakby musialo tak byc, a oni sie pomylili a on czekal tylko chwilke przeciez, a obiecywali wozek poczatkowo max 3 tys a zrobily sie 3 msce, nie diziwe sie ze J. Åšwitaj na swoj czekal prawie rok, skoro to tez Apco zalatwialo.
Kto zna adres do glownej sieby Pantery. chetnie napisze co sie dzieie tu w Polsce. Sprzedaja 3 miesiace jeden wozek, stare poduszki roho ktore pekaja samoistnie po 3 miesiacach uzytkowania i nie racza sprawdzic lateksu na ile stary jest, dopiero po odeslaniu do innej formy dowiadujesz sie ze lateks jest stary, ale jak im to udowidnisz, i dlatego peka.
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze: żaden pokrowiec nie pęknie na pół po praniu.
Co za bzdury :roll:
Poduszka nie pokrowiec, bzdurą by było, jakby to był pokrowiec buhahaha
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze:Wiesz co? A może powinnaś zmienić forum? Tyle nieszczęścia na raz.
Mam świetne rozwiązanie :D Zmień firmę wózek i nigdy już nie bierz Panthery. Polecam GTM :wink: Tu Ci zawsze wszystko idealnie będzie pasowało. Liczba łożysk w kółkach, ceny i żaden pokrowiec nie pęknie na pół po praniu.
Co za bzdury :roll:
Polecam zmianę lekarza, na takiego który leczy z wredoty. :) :roll:
Gość

Post autor: Gość »

Anonymous pisze:r
Kto zna adres do glownej sieby Pantery. chetnie napisze co sie dzieie tu w Polsce.
Wystarczy że spojrzysz do góry na prawo Znanieckiego... A główna siedziba to Szewcja???
Wiesz to nie ich wina, że czasmi produkty są wadliwe, chodzi tylko o zdrowe podejście do tego, żeby obsługiwali po ludzku, nie ździerali i tak jak w innych firmach, żeby zależało im na kliencie. A tego tam zwyczajnie brak.

Ale kolega piszący zmień wózek ma rację, ostatni raz tam kupiłam. Na 100%. U wielu znajomych niepełnosprawnych już od dawna widze inne wózki, niż ten "luksusowy".
Judash

Post autor: Judash »

:!:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 19:07 przez Judash, łącznie zmieniany 1 raz.
TM
cicha woda
Posty: 20
Rejestracja: 12 lut 2006, 13:35
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: TM »

Wiesz Judash, nie każdemu się che i nie każdy ma czas na takie walki z firmą - łatwiej jest po prostu zrezygnować z dalszych prób kontaktu - (ja jako potencjalny klient zostałem całkowicie zlekceważony).
pozdrawiam (nie anonimowo)
Tomek
TM
cicha woda
Posty: 20
Rejestracja: 12 lut 2006, 13:35
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: TM »

i wszyscy, którzy narzekają na stronkę APCO niestety mają rację, jest naprawdę beznadziejna i nie można się z niej nic dowiedzieć
ODPOWIEDZ