BPO NETWORK Call Center - recepcja

Ogłoszenia, opinie, uwagi, wszystko co z pracą związane.

Moderator: Moderatorzy

sylwesterkaluza
niemowa
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 2018, 13:25

BPO NETWORK Call Center - recepcja

Post autor: sylwesterkaluza »

Agent call center z orzeczeniem o niepełnosprawności
BPO NETWORK Sp. z.o.o.

Jesteś osobą niepełnosprawną? Lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz pracować w kapciach, z kawą w zaciszu domowym? Brzmi ciekawie?

Mamy dla Ciebie idealną ofertę!

Zajmujemy się przygotowaniem oraz obsługą niezależnych mieszkań w zakresie najmu krótkoterminowego. Chcemy pomóc w znalezieniu pracy osobom niepełnosprawnym. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Agent Call Center.

Czym zajmuje się agent call center ?



Komunikacją z gośćmi za pomocą telefonu i aplikacji w smartfonach,
Odpowiadaniem na telefoniczne oraz emailowe zapytania od klientów,
Obsługiwaniem rezerwacji bezpośrednich,
Dokonywaniem pre-autoryzacji kart podpiętych pod rezerwacje,
Ustaleniem godzin przyjazdów oraz wyjazdów gości.

Z czasem chcielibyśmy, żeby agent call center zajmował się również:

Weryfikacją zadowolenia gości z pobytu,
Zdalną koordynacją pracy reszty zespołu,
Zajmował się innymi usługami oferowanymi przez firmę.

Co zapewniamy ze swojej strony?

Pracę w pełnym wymiarze godzin,
Stałe wynagrodzenie miesięczne,
Szkolenie wdrażające w pracę,
Wsparcie zespołu oraz przełożonego,
Telefon służbowy,
Wraz z rozwojem dostęp do programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej.

Jeśli:

Posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,
Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2,
Obsługujesz komputer w stopniu co najmniej podstawowym,
Masz bardzo dobrą znajomość aplikacji webowych,
Posiadasz podstawową znajomość pakietu MS Office,
Obsługujesz smartfony oraz aplikacje mobilne na poziomie średniozaawansowanym,
Będzie super jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie w pracy na infolinii lub z wykorzystaniem aplikacji mobilnych oraz webowych,
Jesteś osobą komunikatywną oraz posiadasz umiejętność rozwiązywania konfliktów.

Dodatkowe atuty:

Łatwość nabywania umiejętności w zakresie technologii IT i mobilnych,
Umiejętność efektywnej organizacji czasu i pracy (własnej i zespołu),
Umiejętność pracy w zespole,
Umiejętność zarządzania pracą współpracowników,
Dyspozycyjność – 24/7, także w Święta,
Będzie nam również miło jeśli znasz inne języki obce, np. rosyjski, ukraiński, niemiecki, hebrajski, francuski, włoski.



Może to właśnie na Ciebie czekamy!

Infolinia w sprawie ofert pracy:
Paweł Płaczkiewicz

+48517770018
APLIKUJ TERAZ

Nie zapomnij o dopisaniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”.



Jeśli dokument się nam spodoba, skontaktujemy się z Tobą.


Kontakt

Telefon
Paweł Płaczkiewicz, Konsultant ds. rekrutacji +48517770018 Agnieszka Grochala, Manager ds. rekrutacji +48503460421
Katarzyna Sulkowska-Pilat, Manager HR +48503460456

Godziny
Poniedziałek—Piątek: 9:00–17:00
ODPOWIEDZ