opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

O wózkach i nie tylko.

Moderator: Moderatorzy

karmazyn
papla
Posty: 179
Rejestracja: 03 sty 2013, 14:27

opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: karmazyn »

Witam, pewnie przedstawiciele którzy na tym zarabiają zaraz mnie skrytykują i stwierdzą, że to najlepszy wózek na świecie, wszystko jest pięknie i cacy, ale niestety tak nie jest. Podkreślam na początku, że nie jestem żadnym przedstawicielem firmy która sprzedaje czy produkuje wózki, a jedynie użytkownikiem wózka - 14 lat na wozie. Piszę to na przestrogę tym co przymierzają się do zakupu wózka. Od niedawna stałem się posiadaczem wózka Quickie Helium, po odebraniu wózka strasznie nie podpasowało mi jedno rozwiązanie a mianowicie to że blaszki które łączą ciąg z felgą zostały zabezpieczone przy pomocy gumowej rurki obciętej byle jak, tzn. krzywo i z o wiele za grubej rurki. Tych blaszek weszłoby chyba ze trzy w tą gumowa rurkę, co powoduję że rurka zwisa poniżej ciągu, a gdy łapie się za ciąg w podczas jazdy każda ta gumka obija mi po palcach. Za każdym razem gdy odpycham się wózkiem czuję te gumki jak mi wala po paluchach, a już nie wspomnę jak drażniące to jest jak zjeżdża się z stromej górki czy jedzie na balansie gdzie trzeba mocniej trzymać ciągi - wtedy dopiero te gumki walą po palcach niesamowicie! Po zgłoszeniu sprawy do firmy Sunrise Medical dostałem odpowiedź, że proszą o przesłanie kół w celu weryfikacji i rozpatrzenia gwarancji. Tak więc zrobiłem i ku mojemu zdziwieniu po dwóch tygodniach firma odsyła mi koła z nie zmienionymi tymi osłonkami, ponieważ twierdzą, że to jest norma i tak musi być! Nie mogę uwierzyć w to, że tak duża firma, reklamująca się na naszym rynku przez te wszystkie gwiazdy, nie chciała odkręcić 12 śrubek i zmienić osłonek na bardziej dopasowane. Odsyłają koła i mówią: radź sobie sam chłopie, my umywamy ręce. Aż strach pomyśleć co będzie przy jakiejś poważniejszej sprawie i próbie reklamacji, nawet nie chcę o tym myśleć jak przerasta ich wymienienie dwunastu osłonek. Myślę, że jakby ta reklamacja została złożona przez znanego wózkowicza (czytaj „gwiazdę”) byłaby załatwiona w inny sposób. Dziwię się, że firma tak traktuje klienta który płaci za ich produkt 11 tyś. Złotych, koła za prawie 2 tyś. i taki bubel. Może ktoś pomyśli sobie z czego robię problem, że mogłem sobie sam wymienić osłonki i tak też myślałem na początku, ale z drugiej strony dlaczego mam to robić sam w nowym wózku – ostatecznie postanowiłem zareklamować. Druga rzecz która mi się nie spodobała w moim krótkim kontakcie z wózkiem to kwestia lakieru i jego trwałości, wybrałem sobie kolor czarny mat. Przy pomiarze i składaniu zamówienia przedstawiciel firmy Sunrise Medical był kompetentny i wiele rzeczy sugerował, podpowiadał -złego słowa nie powiem. Jednak na temat lakieru i jego trwałości nic nie wspomniał gdy wybrałem kolor czarny mat, więc mniemam że kolor czarny mat powinien być tak samo wytrzymały i odporny jak inne kolory ,bo jakby było inaczej pan który się zajmuje dystrybucją w firmie powinien coś wspomnieć że ten kolor jest bardziej podatny na zadrapania czy obicia a nic takiego nie miało miejsce. Naprawdę trzeba uważać z tym lakierem żeby nie porysować, nie poobijać bo leciutkie stukniecie czy obcierka zaraz pokazuje się biały podkład. Podnóżek wózka wymalowany na czarno, normalna chyba rzecz że jeździ się wózkiem w obuwiu, podnóżek już u mnie nosi ślady podrapania przez buty a jeździłem wózkiem dosłownie parę razy. Tylna rurka oparcia porysowała się o plastik w bagażniku auta, więc z tą jakością lakieru moim zdaniem też coś nie tak do końca albo tylko w opcji czarny mat tak jest ,a jeżeli tak to szkoda że nikt o tym nie poinformował, że wybierając ten kolor tak się dzieje. Dodam jeszcze, że porównuje trwałość lakieru do swoich poprzednich wózków czyli GTM i Pantera które użytkuję. Jeszcze raz podkreślam że piszę to tylko na przestrogę innym użytkownikom którzy szukają wózka, jestem zwykłym użytkownikiem wózka który jest zawiedziony postawą takiej firmy wobec klienta.
Marcel
gaduła
Posty: 637
Rejestracja: 06 sty 2015, 18:40
Lokalizacja: Made in PRL

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: Marcel »

Karmazyn, myślisz że firma ci będzie jakieś plastikowe osłonki indywidualnie załatwiać? Przecież to linia produkcyjna jakiegoś podwykonawcy być może klepie. Swoją drogą, może być tak iż tysiącom innych użytkowników te nieszczęsne osłonki nie przeszkadzają. A odnośnie kolorów myślę, że twój problem dotyczy wszystkich kolorów.Zapomnij że którykolwiek producent wózka poinformuje ciebie o słabych stronach oferowanego sprzętu.
Pozdrawiam-Marcel
Anka29
gawędziarz
Posty: 76
Rejestracja: 02 kwie 2012, 16:44

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: Anka29 »

Z tego co wiem lakier matowy jest trochę delikatniejszy od błyszczącego mnie sprzedawca wózka Helium o tym poinformował
karmazyn
papla
Posty: 179
Rejestracja: 03 sty 2013, 14:27

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: karmazyn »

marcel, ja kupuje od nich cały wózek i oczekuje produktu w całości kompletnego sprawnego,że jest ok, nie bardzo mnie interesuje, kto co dla nich klepie, czy podwykonawca dał ciała czy oni, jak ja im zgłaszam problem powinni zrobić wszystko żeby go rozwiązać, a nie ze radź sobie sam , przy cenie jaka płacimy za wózki można oczekiwać chyba produktu dobrej jakości, co do tych osłonek to masz racje bo zamówiłem ciągi stalowe, bo ona mi rąk nie brudzą, i ponoć takie osłonki są z tymi ciągami, ale to nie jest żadna filozofia żeby te gumki dobrać mniejsze dopasować do tych blaszek, tym bardziej że to jest tak drażniące, że nie idzie jeździć tym, ja sobie to ogarnę sam jak dojdą te koła do mnie, tylko idąc tym tropem, to wiele podzespołów w sumie prawie wszystko jest wykonywane przez jakiś podwykonawców i w sumie jak tak wygląda odpowiedź, że tak ma być radź sobie sam, to po co gwarancja jak na wszystko co by się nie stało można odpowiedzieć w ten sposób, a jeżeli podwykonawca dał ciała to jak by firma mu zwróciła uwagę to pewnie by to usprawnił zmieniła, bo mu zależy też na tym żeby mieć zbyt, dal mnie taka odpowiedź to nie odpowiedź strasznie lekceważąca klienta , a wiem, że nie ja pierwszy w takiej opcji z ciągami stalowymi, zgłaszałem to, że to jest coś nie tak bo dzwoniąc do przedstawiciela którym składałem wózek powiedział że jestem chyba trzecia osobą która o tym mówi, dla mnie to jest straszna żenada, byle jak krzywo obcięte gumki które walą po palcach i przy każdym poruszeniu ciągu walą po palcach żenada jak nic a pisze to tylko dla innych może się tego ustrzegą
tetrus
gaduła
Posty: 652
Rejestracja: 24 mar 2004, 13:34
Lokalizacja: N 52?15'00" E 15?31'42"
Kontakt:

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: tetrus »

Mozesz zrobic zdjecie i pokazac jak to wyglada?
karmazyn
papla
Posty: 179
Rejestracja: 03 sty 2013, 14:27

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: karmazyn »

na razie nie mam kół jeszcze, nie dotarły do mnie, a właściciel sklepu przez który brałem ten wózek powiedział, że on mi w takim stanie ich nie odeśle, z tymi gumkami, powiedział że tak nie może być i mi je sam pozmienia, chociaż mówiłem że dam sobie rade bez problemu sam i je zmienię, ale to porządna firma, bardzo spoko człowiek, bo w sumie on nic temu winny, ale się uparł że mam się poczuć klientem i to ogarnie sam, to jest podejście do klienta, da się, da, jak się chcę, ale jak dotrą,te nieszczęsne koła zrobię foto, poproszę o te stare gumki, pokaże jakie osłonki były pozakładane, a jakie powinny być, jak mi założy pozdro
Marcel
gaduła
Posty: 637
Rejestracja: 06 sty 2015, 18:40
Lokalizacja: Made in PRL

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: Marcel »

Nie ma wózka idealnego niestety.Najważniejsze, że dobrze się tobie na tym modelu wózka siedzi, jeździ i się nie psuje a i wygląd ma extra. Jakbyś rozwiązał problem odciskających gumek na palcach, masz jakiś pomysł?
Pozdrawiam-Marcel
Awatar użytkownika
equinox
dozorca
Posty: 854
Rejestracja: 14 kwie 2004, 00:00
Lokalizacja: LESZNO

Re: opinia na temat Quickie Helium i podejścia firmy Sunri

Post autor: equinox »

Karmazyn
maz racje wszystko ma byc dopracowane w najmniejszym szczególe a nie sprzedac skasować 10tys i nawe nie ustawić wózka
to skandal i piętnujmy firmy które tak robią z nazwy i konsultanta który was mierzył doradzał itp.
to nasze zdrowie a co do [pierdołek jak ktos tu nazwał jak jest tetra C4 to nic nie zrobi nawet z ''pierdołką'']
pozdrawiam
equinox
ps. a zle dobrane i pomierzone wozki to juz plaga !!!
nie odbierajcie takich wózków mozna nabawic sie odlezyn zniszczyc kregoslup etc.
w życiu piękne są tylko chwile.......
ODPOWIEDZ